czwartek, 5 lutego 2009

Pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych

Porównując jeszcze inne odmiany promocji do pozycjonowania można wykupić linki AdWords w google AdWords co oczywiście daje pośpieszne wyniki promocji ale i też bardzo duże koszta zaczynające się np. od 50 gr za kliknięcie prawdopodobnego klienta. Oczywiście stawki za pozycjonowanie takiego hasła w bardzo popularnych branżach dochodzą do kilkunastu złotych za jedno wejście na stronę. Firmy zajmujące się reklamą w sieci często właśnie od linków AdWords zaczynają szybką promocje strony i potem przechodzą do pozycjonowania. Zarządzanie takiej kampanii lnków sponsorowanych też bynajmniej nie jest takie łatwe jakby się mogło wydawać na początku i przy małym doświadczeniu można bardzo prędko wydać dużo budżetu. tym samym też google rozprowadza profesjonalne certyfikaty na pozycjonowanie takich kampanii reklamowych.

Pozycjonowanie
to reklama firmy która mają własną stronę internetową. Taka reklama znacząco różni się od innych tym, że po pierwsze nie jest namolna i forsowna. Intrnauta wpisujący inne słowa kluczowe w wyszukiwarce wp wypatruje wiadomości, wyrobów lub usług. zasadniczo każdy kto ma laptopa i łącze internetowe może być potencjalnym klientem danej firmy. A najlepsze jest w tym to iż hipotetyczny odbiorce wcale sobie nie zdaje sprawy i jest aktywnym nabywcą reklamy internetowej. Firmy posiadające swoje strony internetowe reinwestują co roku coraz większe budżety na taką formę reklamy gdyż jest ona najbardziej rentowna i daje ogromny stopień rewersu inwestycji.

Jest wiele sposobów reklamy własnej strony w sieci ale nie zawsze mamy na to czas, a przede wszystkim odpowiednią wiedzę. W internecie jest wiele przewodników jak sprawnie pozycjonować swoje strony w sieci, lecz wielokrotnie nowicjusz chcący wypozycjonować swoją stronę na wybrane słowo kluczowe spotyka się z piekielną konkurencją firm profesjonalnie zajmujących się pozycjonowaniem. Będę z wami szczery i od razu bąknę iż żadne poradniki i książki na temat pozycjonowania nie pomogą wam pokonać takiej profesjonalnej konkurencji pozycjonerskiej. Gdyż firmy takie biorą sztaby pracowników i cały czas polepszają swoje zaplecze linkowe. przeto jedynie co można zrobić po przeczytaniu tych książek na temat pozycjonowania to ułatwienie kodu serwisu www oraz przygotowanie strony do pozycjonowania.

rentowność pozycjonowania jest bardzo duża i chyba nie można jej współczynnika konfrontować do innych form promocji w internecie. Ale oczywiście jest to dylemat dla najlepszych firm bo w tej branży płaci się tylko za określone w umowie rezultaty a nie za zrealizowaną prace. Ale to już taka specyfikacja tej branży, że trzeba się bardzo starać by być najlepszym i pokonać konkurencje która nigdy nie śpi. Więc warto przy zestawie profesjonalnej firmy pozycjonującej strony nie kierować się zwłaszcza niskimi stawkami za pozycjonowanie poszczególne hasła a bardziej wynikami firm które są w portfolio danej firmy pozycjonującej,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz